18 aug. 2010

Stackars liten pojke

Alldeles stelfrusen och genomblöt.

Regnet har inte varit nådigt här idag utan det forsade hinkvis från himlen. Av någon anledning så gick den här pojken hem utan både jacka och skor!

Han ville inte ha skjuts och jag har hört nåt om att man inte får tvinga in små okända barn i bilen??!! Hoppas att polisen hittade på honom, eller att han kom hem innan lunginflammationen bet honom.

Vet inte vad man ska säga om föräldrarna, känner ju inte till anledningen till hans missär? Nästan så att jag hoppas att han hade smitit, annars, en stooor tistel till dom!!!! 

Regnet syns inte i sin rätta utsträckning men ingen, verkligen ingen, kunde vara ute och gå idag...

4 kommentarer:

  1. naaw... stackarn =.( nån kanske hade varit dum mot honom i skolan å stoppat hans kläder i toan eller nåt :p

    SvaraRadera
  2. Ja jag vet, ville så gärna plocka upp honom men han ville ju inte:(

    Jag ringde polisen iaf, tyckte att dom behövde aktivera sig lite:)

    SvaraRadera
  3. vad sa polisen då? hoppas dom hjälpte grabben hem..

    SvaraRadera
  4. Det dröjde kanske 10 minuter innan polisen svarade så jag tappade bort honom. Vet inte om dom hittade honom eller inte?

    Förmodligen så gick han väl raka vägen hem men föräldrarna borde fixat skjuts eller taxi i det där ovädret!

    SvaraRadera