12 jan. 2010

Har sett livet i en knapp


Det låter ju lite flummigt, skulle nästan kunna tro att det är bäckedal man går på (internt för svegs bor!) Har haft en föreläsning nu på kvällen som gick ut på att vi skulle välja en knapp av ca 100 st. I den knapp vi valde så kunde man läsa mycket ur vår personlighet. Alltså helt sjukt vad den där knappen liknar mig, jag drogs till den bara... Så var det för alla och det blev bra analys på alla personligheter, man kunde gissa vem som valt vilken, chocking


Dessvärre så ville inte mitt spöke att jag skulle ta kort på knappen, prövade allt men knappen vägrar synas! Det är alltså en liten kompass ros i mitten.
Min dom blev: Lite taggig till en början men kärvänlig i mitten. Obeslutsam utan direkta mål, det finns flera möjliga vägar att gå. Står och väger mellan val. Ja, vad tycker ni????;)

1 kommentar:

  1. stämmer nog bra :)
    du får gå till attack med systemkameran ;)

    SvaraRadera