11 jan. 2010

Jag ääälskar snooze


Attans, jag som skulle kliva upp i tid i dag... Shit happens såklart och morgonen blev kort, jag snoozade i 3 timmar! Det är glömt nu och det är knappast en rekord snooz.

Ska ju till Leksand imorrn och räknar med att lämna Gävle 07:28, får se hur det blir med den saken. För att bitcha och gnälla lite granna så är jag sjuk:( Faan´s gubbar, jag blir jämt dålig när jag ska dit. Inte alls kul med tankte på att skoldagen är på 9 timmar eller mer. Behöver full koncentration ju! *****Jag kompletterar, upptäckte att det är skoldag till 21:00 imorrn. Kan väl plussa på en timme på det också eftersom vi aldrig blir klar i tid!****

En annan jobbig sak med att vara sjuk i Leksand, är att vinet inte smakar. Har till och med fått lov att avstå tidigare pga av sjukdom. Jag menar skola utan vin, livets vatten och källan till kunskap.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar