30 jan. 2010

årskrönika!

Det här var ju kul, minns inte 2009, jag har ingen aning om vad jag gjorde, missade jag sommaren?? Citat från gamla bloggen " Stilenligt med min buddistiska religion (jag och claes malmberg) så har jag iallafall städat i källaren och vind det har jag ingen. Har väl alla förutsättningar för ett super 2009 Nog svamlat Roger över, Roger ut" Jag vet inte om det var så himla bra om jag inte ens kan minnas det.

Tror att det får bli en månad i taget, jag måste forska lite i bloggen för att få en klar bild om 2009.

JANUARI 09

Jag tycks ha mött rävuxen eller bjärven...


Jag har visst också hunnit med en TO DO LIST. Kan då meddela att jag utfört 3 av 15 saker, hmmpf ooops.

Ojdå, jag var visst också väldigt väldigt aaarg. Fick också reda på om Heras hjärtfel allt orsakat av mänskliga faktorer, det spädde nog på ilskan ytterligare.

Ja just det, irriterade livet ur en kameraskygg croupier på solna krog!



Forts följer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar