19 jan. 2010

Snabba Cash crazy ass

Kikade på bio nu ikväll, det blev Snabba Cash. En grym verklighetstrogen rulle med sinne för detaljer skulle man kunna säga. Nog recenserat, berättar om klumpedunsan istället.

Ja klumpedunsan har ju svårt att bete sig i folksamlingar. Hon tycks varje dag dra sig lite närmare gränsen för sinnessjukdom. När hände det undrar du, jo det var ungefär samtidigt som hon började tilltala sig själv som tredje person...

Alltså vilken jävla cellskräcksbio! I fortsättningen ska jag kolla upp vilken salong det är och boka dubbla platser vid behov. Första halvtimmen satt jag och funderade på "my space", ni vet när man spänner armarna i en sköld kring kroppen. Jag är ganska säker på att den främmande mannen till höger var innanför. Jag ville prova, hade med stor sannolikhet slagit honom på käften då. Snabba cash, kabooom, armbåge i fejjan... Det blev som en drog, kunde inte sluta tänka på om jag skulle testa eller inte:P

Fick en släng av torgskräck när jag skulle tränga mig ner i det lilla lilla sätet. Nog för att jag pendlat lite mer i uppkant på vågen nu men inte sååå mycket. Jo i alla fall så har jag vid det här laget hunnit hälla ner hela mig med ost och smör pulver. Ser ut som om jag förfestat järnet för filmen, tror att min stirriga blick och min svettiga panna spädde på det. Ja vissa dagar är svårare än andra, hehe. Vissa dagar skulle jag vilja säga att jag är helt normal, idag var inte en sådan dag!!!

1 kommentar:

  1. Såg ett jättekul reportage med på tidningen cinemas hemsida. Där man fick följa med hem till Lisa Henni i Snabba Cash och Zandra Andersson från filmen Prinsessa. http://www.cinema.se/cinematv?id=110

    SvaraRadera