3 okt. 2010

Badsäsongen är över

Och det är synd för jag har liksom inte hunnit med att bada i sommar.Det har varit så fint väder att det varit för varmt för Hera på beachen. Vi har varit ute på kvällar istället.

Jag gråter inga tårar för det, jag hade ändå glömt badkroppen hemma. Ni vet den kroppen som inte skrämmer förbipasserande och täcker solen. 

Tar nytt tag till nästa säsong!



Jag kan väl passa på att redovisa resultatet av månad 1 på mitt hälsoår.

Kost: Har inte alls ätit nyttigt. Dålig planering och mycket arbete på max har gjort att jag troligtvis ätit mer onyttigt än någon annan månad. Mycket glass, en del pommes!

Träning: Kommit igång med motionen men inte alls i så hög utsträckning som planerat.

Utslag: Jag har gått ner ca 1 kg på den här månaden och då kan jag allltså konstatera att kroppen ändå reagerar på den lilla extra motion den fått.

Jag har alltså tänkt prova lite olika hälsovarianter för viknedgång. Planen är att efter ett år gått ner ett snitt på 2,3 kg i månaden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar