31 okt. 2010

Ny fin dag

Fast sitter här i soffan jag och längtar mig ut i solen. 

Sambon kallar mig för märkvärdig soffsittare men arbetar man på hemma kontor så gör man. Arbete betyder studier förresten, och är även ett synonym för facebook.

Längtar tillbaka till gårdagen jag! Dels så struntade jag i mina måsten, ingenting som jag gillar mer;) men det var också kolhydratsdag, ångrar nu att jag inte maxade det med lite godis eller bakverk, usch va dumt. 

Längtar tillbaka till havet. Då skulle jag också kunna ta om den här bilden, kanske med lite skärpa den gången;) Ska man få med barn och djur då är det bara hurry hurry!

Matilda och Tore
 


1 kommentar:

  1. Fast jag gillar bilden iallafall :) och visst kan vi väl åka ut igen snart, imorgon ska jag till barnmorskan, men sen borde det gå bra :)

    SvaraRadera