28 okt. 2010

Hur står det till denna underbara dag?

Själv vet jag inte riktigt hur det är fatt??!!

Hittade precis iPhonen åt fel håll i sitt lilla skal. 3 missade samtal men det är ju liksom svårt att se när telefonen är bak och fram:). Måste ha snurrat den i sömnen, eller så är det spöket.

Volymen har jag aldrig på. En människa med mer telefonskräck än vad jag har, det får man leta efter. Finns det någon bot?





Jag är såå fikasugen men vill man vara fin får man hålla sig undan sånt har jag hört. Nån dag ska jag offra lite kolhydrater, mums.

4 kommentarer:

  1. sv; jag har telia nu men det känns som det är värt att byta, vilket halebop-abonnemang har du?

    Jag har en som är silver/vit men använder aldrig den vita sidan. Min är 110cm men jag skulle vilja ha en som är lite mindre och smidigare att bära med sig :)

    SvaraRadera
  2. haha, lät läskigt det där.
    Vad händer ikväll för din del? :D

    SvaraRadera
  3. Ja jag håller med dig! Det är superkul att få bläddra i sin egen fotobok. Just dem som jag tipsar om i bloggen ska tydligen vara snabba och smidiga. Massor av + för det.

    Du det kommer säkert gå så bra för dig. Du är duktig :) kram

    SvaraRadera
  4. sv; jag redigerar ju mina bilder så är det inte så varmt så fixar man det lätt ;)

    SvaraRadera