26 okt. 2010

Har du en blogg?

Som bekant så gillar jag ju inte socialt umgänge. Trivs bäst här i soffan iklädd smutsiga plagg, sittandes och läsa bloggar hela dagarna. Nu behöver jag lite nya bloggar att läsa!

Känner till 3 bloggande nya vänner som tittar in här men resten då. Lämna gärna en länk!

matildasbrainhttp://matildasbrain.blogspot.com/

Här bor Heras kompis Tore. Snart kommer efterlängtade lillebror Jack!




Sedan har vi Annica från Södertälje. En viktväktarentusiast som skriver att hon är 47!!!, det kan omöjligt stämma för hon ser bra mycket yngre ut! Måste bero på det goda vinet och dess konserverande effekt.

Den tredje är Robert, fotograf och kreatör. Nygift, sportintresserad, spindelälskande duktig hobby photoshop designer! Söker modeller för utomhusfotografering. Tänkte kopiera en header men där var det stopp:)

Så lämna en länk nu så jag har en anledning att skjuta upp skolarbetet en liten stund till.

6 kommentarer:

  1. Hej och tack för komplimangen kul att få respons av det man gör och håller på med. Jag är väl ingen supersocial människa heller man har vänner på jobbet men sen är det familjen och lilla vovven som gäller ....sen har jag en barndomsvän i köping som träffas en gång i månaden....vi är båda från Kiruna....och hamnar här...gillar verkligen din blogg kommer att fortsätta läsa så länge du skriver och inte datorn kraschar
    Annica i Södertälje

    SvaraRadera
  2. åh men titta! :)
    Blev rätt snopen när jag såg min header hahaha!

    jag vill tipsa om knivlisa.devote.se!

    SvaraRadera
  3. Nyymaan.blogg.se kan du kolla in om du har tråkigt :)

    SvaraRadera
  4. haha, klart att jag ställer upp så att du kan skjuta upp skolarbetet lite :-)

    http://kandy.se - Gör världen lite godare

    SvaraRadera