21 okt. 2010

Lchf köttfärssås med vitkål

Det är så smidigt och gott!

Gör bara köttfärssåsen enligt eget smak och tycke. Bräsera vitkålen i en redig mängd riktigt smör och servera fördelaktigt med lite feta.

Vitkål funkar otroligt bra som ett komplement till pasta. 


Testar ett inlägg från nya telen, fast det funkade inte så bra så därför är jag här och redigerar.

Hade en jäkla tur igår när jag skulle reklamera den gamla nämligen, så jag lyckades få någons beställda iPhone. Har varit i valet och kvalet länge, tycker inte att kameran duger men är i övrigt nöjd:)

2 kommentarer:

  1. Hej ... vad hade du för telefon förut..och vilken Iphone har du nu ...jag har 3GS, och jag bloggar via Bloggpress appen 22 :- hur smidigt som helst...hur gör du...har du nån annan app...
    Annica

    SvaraRadera