5 okt. 2010

Det pirrar i magen

Jag är nevös, brukar bli det när jag inte har koll. Till skillnad mot vad omgivningen tror så har jag stenkoll i skallen och fungerar inte när jag inte har det!

Nu har jag ordnat lite med högskolekurserna iaf. Har valt bort en del och kvar blev ändå mer än heltid. Informatik på mittuniversitetet, hospitality management & applied coaching på umeå universitet.

Jag har ju cirkus en månad att läsa ikapp nu... Shit:)

Applied coahing är ju idrottspsykologi och planen är att jag ska ta över efter wolfgang och träna Josefin, han är väl ett bra exempel på att man inte behöver vara så vältränad.. Det är faktiskt nästan omöjligt att vara så osportslig som jag är med tanke på min gympalärare i övre grundskolan (gammal landslagstränare i längd, suck I might add). För att se något positivt i den saken så är det väl det att jag står upp mot miljöpåverkan.

Nu blev det ett långt svamligt inlägg men festar upp det med en bild från förra veckans kantarelltur!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar