10 okt. 2010

Snålvind

Hej mina vänner!

Gårdagens Volbeat var bra. Dom här grabbarna ska lyssnas på live för bästa suget i maggropen. Klart pluspoäng för snygg scen och ljus.

Gillar konserter jag!

Startade upp en affärsrörelse där på hovet också... Kön till baren var så sjukligt lång (20 meter seg som stryk) så jag köpte i alla fall extra och sålde dyrt till slutet av kön. Det är nu som överskriften kommer in i bilden.

Dom där tuffa grabbarna säger först att ölen är värd hur mycket som helst men krånglar med mig om en hundring för en öl, istället står dom alltså och svettas i minst en halvtimme!! Mycket snack och liten verkstad, typiskt machotöntar.  90 spänn st hamnade slubudet på iaf, själv hade jag inte tvekat för en hundring.


Snålsvenssons:) Tänk på att jag är fattig student

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar