16 mars 2011

Cry baby, eller lipsill snarare

Jösses vilken tung tillvaro det blev, man måste bara älska hormoner. Efter en 40 dagars agro pms så slår vi till med lite lipande. Har ju tänkt åka till Sthlm men vet inte om dom orkar ha mig där??


Nånting som jag ska börja med, det är att böla offentligt. Kan inte det men tycker att det verkar grymt att kunna. Jag strävar ju efter att vara en person som är så trygg i mig själv, att andra osäkra människors normer och fördomar inte ska beröra mig. Att gråta öppet vore det ultimata GeT ThE FuCk OuT Of My FaCe, I DoN´T CaRe.


Varför är det så pinigt att böla?



3 kommentarer:

  1. Jag vet inte om jag är knäpp eller inte för jag bölar för allt ... är det vackert så bölar jag... är det sorgligt så bölar jag....skall jag berätta nåt som berört mig så bölar jag .... men jag är sån har nog accepterat detta..kram på dig och fortsätt böla du...

    SvaraRadera
  2. Tja böla det var jag bra på förr .. för ALLT.. tyvärr stoppar nog min medicin lite tårar idags läget..

    SvaraRadera
  3. Jodå, kom hit och böla på bara! :) Såg att du lämnat ett avtryck på Astrids sida (Tinybulls) och undrat om bulleträffar. Vi kör mini träffar nästan varje helg. Brukar bli Ester, Totti, Greta och Bosse samt ibland Ralf, Glenn och Betsie. Ni är förstås välkomna att haka! Skillnaden är att vi har minisarna lösa. Det funkar inte direkt på klubbens träffar med en massa standisar. Alltså bara att säga till när du kommer så styr vi upp en träff! Och snart kommer ju Birgit vara med också... :D

    SvaraRadera