8 mars 2011

cRaZy DOG Tänkte återberätta dagens promenad.

Hera fick bullefnatt likt en ko som kommit ut på grönbete. Det yttrade sig i rasbetingade vansinnigheter som får en matte att slita sig i håret!

  • Hera blir galet kär i en dvärgschnauzer. Showar genom att utnyttja tyngdlagen och göra karusellen. Knepet är att ha en stadig nacke och sedan svinga sig runt i kopplet fort fort, då behöver man bara nudda mark 1 gång per varv!
  • Nästa trick är att hoppa upp på mig och sedan stöta ifrån med minst tre tassar i magen. Inte en, inte två, inte heller tre gånger utan fler...
  • Inte nöjer man sig här utan väljer att utnyttja min taskiga balans och kombinera det med urstyrka. Resultatet blev att jag ramlade ut i en kiss snödriva. TACKAR
  • Eftersom snöslask tar på både mitt och heras humör så väljer Hera att bita tag i bajspåsen, suck.
  • För att avsluta eländet så förstod inte riktigt Hera mig, när jag berättade att vi inte hade pengar med oss för att gå och köpa korv.

Är så glad att det här är ett sällsynt beteende nu för tiden:)

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. åh bullebus vad jag saknar.

    Usch nu närmar vi oss årsdagen av noras bortgång, jag har ännu inte tagig farväl.

    Vill inte ta till mig..

    Varm kram och puss på nosen till Hera

    SvaraRadera