29 mars 2011

Dagens reflektioner

  • Jag visste det. Den där svinissprutan var farlig och jag kände mig så maktlös när alla runt omkring mig ställde sig i kö för mass injektion. 
  • En jobbarkompis mailade Maria Montazami och fick komma på besök hemma hos henne. Är det inte fantastiskt att Maria inte fått storhetsvansinne efter sina framgångar, GULDSTJÄRNA. Det är så många bilder i samma inlägg. Emma är iaf nästan lika lång som Maria och finns i mitten av inlägget.
  • Alltså åhh, varken jag eller Hera orkar brinna i helvetet idag.
  • Björn-Olle. Det kan vara ett norskt dubbelnamn men är i det här fallet medias smeknamn av pojken som ramlade i björnidet, ett helt nytt slut på mors lilla Olle. Hoppas björnungarna klarar sig.Vilket dom inte gjorde. Jag tycker det är skit och dom borde agerat tidigare.
  • Checka in den här metal looosern ;) när han sjunger Christina Aguilera, helt klart värt ett klick,
  • Vill du bli rik? Jag hade en lärare i Leksand som körde med denna:

Kan du skaffa fram tusen spänn?

Jaaaa

Bra, nu behöver du bara hitta 999 till sätt så har du en miljon



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar