18 mars 2011

Halta Lotta

En bloggfri resdag kan vi kalla denna veckas torsdag. Jag har dock bara fraktat mig 1,5 timme söderut till Stockholm men ändå. Har haft fullt upp med att praktisera mina sociala skills, jag är ju trots allt mycket ensam.

Imorrn ska jag umgås med 3 av mina 4 gamla bästisar och jag glädjer mig som ett barn inför julafton. Hoppas bara att klänningen håller, för det finns inte utrymme ens för en fjärt i den där.

Överskriften ja, halta Lotta det är antingen mig i högklackat men kan också vara Hera som tycks ha fått en ond fot. Jag har inte ställt någon riktig diagnos men tror att det är en spricka i trampdynan som orsakar smärtan. I vilket fall så är det vansinnigt synd om henne när hon haltar fram.

4 kommentarer:

  1. hoppad du får skitkul... jag vet hur det är ... inte springer jag ut ofta heller kanske en gång om året blir lite extra pirrigt.
    Stackars Hera hoppas tassen blir bra jobbit när de små liven har ont man lider med dem.
    Såg förresten en likadan hund som Hera här i södertälje i onsdags samma prickiga täckning de är så fina....

    SvaraRadera
  2. Du får köpa högklackat till Herisen istället, tänk så fin hon skulle bli när hon trippar fram på de grusiga gatorna ;)

    SvaraRadera
  3. Svar: Ja "Svennepastan" går inte av för hackor :-)

    Hoppas ni får en kul kväll och att trampdynan läker...

    SvaraRadera
  4. Svarar här också:
    Åh nej, dessa standisarna sticker om dom blir lösa, därför det blir koppel på alla under stora bulle prommisen. Men idag var fina stora Polly med och fick vara lös stundvis fast då föll vi alla som bowling käglor iofs. Om Hera är van att vara lös är det självklart ok oavsett storlek! Synd att hon har ont nu. Hoppas ni har det bra här ändå och om ni är kvar imorgon och vill träffas är vi på!

    SvaraRadera