16 mars 2011

Jag är en mycket uppskattad vän

NOT ;)

Igår lärde jag min väninnas dotter hur bra det är att ha en ny styvpappa. Eftersom killar tjänar mer så kan man köpa bättre grejer med en karl i huset.

"Se bara på den där nya platt tv:en". Så håll käften och var glad var mitt råd inför hennes osäkerhet. Inte lätt att dela kärleken till sin mamma med någon annan men ett tv spel är ju en bra början, visst då??!!

OBS barnet på bilden har inget samband med texten, utan det är ett annat barn som jag ska lära hyss.


Vad som sen var lite roligt var att hon gått och funderat på det där och utbrast plötsligt. Nä, det där Anki sa kan inte vara sant. Min pappa är ju arbetslös, han kan inte tjäna mer än tjejer...


Får se hur det går med mitt framtida besöksförbud.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar