25 mars 2011

Ett sjukmoln

Jag blev sjuk nyss. Nikki nös på mig igår och påpekade ljudligt att det kom ett moln med smulor på mig. Vet ni vad det var?! Det ska jag berätta, det var baciller, snuskbaciller och nu har dom ätit upp mig.

Vet inte om det kommer upp här så ofta men jag har ganska kraftig bacillskräck. Sjuklig som kanske max 5 % av befolkningen. Om någon nyser i en butik eller så kastar jag mig bort och skriker SVINIS!!! Jag tar inte i dörrhandtag, jag slår kort koden med knogen och så.

Nu sitter jag här sjuk iaf med ett töcken i hjärnan. Lyssnar på musik i lurarna för att slippa höra mitt sällskap. Det låter konstigt i huvudet.

Det är en dålig kombo att både ha skummis bacillskräck och vara otrevlig. Synd


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar