24 mars 2011

Situation

Ett steg i rätt riktning i att vara en god medmänniska är att köpa situation stockholm, efter att ha sett hemlig miljonär så har jag svurit på att köpa tidningen och åtminstone titta på bilderna.
Ett annat är att handla så mycket på hjälporganisationernas loppis, så att man kan föda ett mellanstort kollektiv.

Alla bidrar vi med det bästa vi kan! Lyckad loppisdag by the way..



Tänkte bjuda på lite poesi från tidningen, en hemlös poesi.


"Protest

Igår höll jag på att drunkna, jag kände kraften och suget från det mörka djupet. 

Det tycktes som att alla avgrundens makter kämpade för att få mig ner i fördärvet.

Jag skulle säkert ha drunknat om inte vattnet varit för kallt.
                                                   
                                                    Juanito"

1 kommentar:

  1. duktig du...

    Nu när jag börjat ta mig ur mitt ide kanske vi skulle bestämma dag och tid.
    På måndag är jag i gävle 11-12 på möte, är du fri sen för lunch och surr.

    kram

    SvaraRadera